U skladu sa Ugovorom o dodeli namenskih bespovratnih sredstava broj 2020-1-RS01-KA103-065098 potpisanim između Univerziteta Union u Beogradu i nacionalne Fondacije Tempus i odlukom Senata Univerziteta od 15.10.2021. godine, Univerzitet Union u Beogradu objavljuje:
KONKURS ZA ODLAZNU MOBILNOST NASTAVNOG OSOBLJA
BEOGRADSKE BANKARSKE AKADEMIJE – FAKULTETA ZA BANKARSTVO, OSIGURANJE I FINANSIJE UNIVERZITETA UNION U BEOGRADU
RADI DRŽANJA NASTAVE
NA EU ERASMUS+ PARTNERSKIM UNIVERZITETIMA
Konkurs je otvoren do 1. decembra 2021. godine, a mogu se prijaviti zaposleni Beogradske bankarske akademije – Fakulteta za bankarstvo, osiguranje i finansije Univerziteta Union, i to za mobilnost nastavnog osoblja u svrhu držanja nastave (Staff Mobility for Teaching – STA) tokom letnjeg semestra akademske 2021/2022. godine na na sledećim EU Erasmus+ partnerskim institucijama
- Université Côte d’Azur, Graduate School and Research of Economics and Management, Nica, Francuska
- Technical University of Košice, Slovačka
- University of Coimbra, Portugalija
Ukupan broj finansiranih mobilnosti je 2 (dva).
Uslovi učešća na konkursu
- Na konkurs za mobilnost nastavnog osoblja mogu se prijaviti samo zaposleni na Beogradske bankarske akademijae – Fakulteta za bankarstvo, osiguranje i finansije Univerziteta Union sa statusom pravnog lica.
- Učesnik konkursa je obavezan da obezbedi odobrenje učešća u mobilnosti, potpisano od strane dekana(predsednika) i blagovremeno preda kompletnu dokumentaciju traženu konkursom.
- Učesnik konkursa je obavezan da preda Plan držanja nastave, usaglašen sa prihvatnom institucijom u slučaju da se radi o mobilnosti za držanje nastave. Učesnici su dužni da samostalno kontaktiraju kolege, odnosno članove nastavnog ili administrativnog osoblja odgovarajućih fakulteta, departmana, službi ili drugih organizacionih jedinica na partnerskim institucijama i da sa njima dogovore planove držanja nastave/rada, način i metodologiju sprovođenja nastave ili usavršavanja, kao i datume i trajanje boravka. Plan nastave/rada mora biti odobren i potpisan od strane kontakt osobe sa odgovarajućeg departmana, fakulteta ili službe na prihvatnoj instituciji.
- Učesnik konkursa je obavezan da vlada stranim jezikom na kome će biti držana nastava, tačnije engleskim jezikom sa minimalnim nivoom znanja B2.
- Dozvoljena je samo jedna prijava po učesniku. Ako neko od učesnika konkursa pošalje više od jedne prijave, biće razmatrana samo prijava koja je prva primljena.
Važne informacije i napomene o prijavljivanju na konkurs
- Nastavno osoblje koje se odluči da učestvuje u konkursu za odlaznu mobilnost u svrhu držanja nastave, istu bi držalo na zvaničnom jeziku države u kojoj se nalazi partnerska institucija, ili na engleskom jeziku. Obaveza poznavanja stranog jezika na kom će se držati nastava je minimum B2.
- Od kandidata se zahteva da pažljivo i u celosti pročitaju tekst konkursa i upoznaju se sa dokumentacijom potrebnom za prijavu.
- Kandidati treba da prouče spisak VŠ institucija iz programskih zemalja sa kojima Univerzitet Union ima potpisane KA103 Inter-institucionalne ugovore za mobilnost i opredele se samo za jednu instituciju na kojoj imaju ostvaren kontakt i/ili saradnju sa kolegom od kog dobiju saglasnost (imejl ili pozivno pismo) za realizaciju svoje mobilnosti u periodu predviđenom ovim konkursom.
- Utvrditi kvalifikovanost za prijavljivanje na odabranom Erazmus+ partneru (kategorija, oblast, nivo). Proveriti da li uz redovnu prijavnu dokumentaciju postoje posebni zahtevi Erazmus+ partnera
- Pročitati Pravilnik o međunarodnoj mobilnosti Univerziteta Union. Pripremiti kompletnu dokumentaciju i dostaviti prijavu Erazmus+ akademskom koordinatoru Univerziteta.
- Prijava mora da sadrži sledeću neophodnu dokumentaciju:
- Uredno popunjen i potpisan Prijavni formular za zaposlene (link2)
- Potpisanu Saglasnost o prikupljanju i obradi podataka o ličnosti (link3)
- Biografiju na engleskom jeziku (preporučuje se korišćenje Europass modela)
- Uredno popunjen, potpisan i overen Ugovor o mobilnosti u svrhu izvođenja nastave – Erasmus+ Mobility Agreement for Teaching (na engleskom jeziku), pripremljen u konsultacijama sa Akademskim koordinatorom željenog EU Erasmus+ partnerskog univerziteta.
- Kopiju pasoša (samo strana sa ličnim podacima)
- Dokaz o znanju stranog jezika na kojem se odvija mobilnost (sa jasno naznačenim nivoom) Napomena: Ukoliko strani jezik na kojem se odvija mobilnost nije engleski, priložiti i dokaz o znanju engleskog jezika;
- Dokaz o zaposlenju na fakultetu u sastavu Univerziteta Union Beograd;
- Saglasnost o obavljanju mobilnosti dobijena od strane akademskog domaćina na Erazmus+ partnerskoj instituciji, u vidu pozivnog pisma upućenog kandidatu ili u imejl komunikaciji s kandidatom (daje se u slobodnoj formi);
- Odobrenje učešća u mobilnosti, potpisano od strane dekana (predsednika) Fakulteta, odnosno rektora Univerziteta Union;
- Uredno popunjen Plan držanja nastave za STA (na engleskom jeziku)
- Plan držanja nastave, odnosno Plan rada, mora biti usaglašen sa kolegama na prihvatnoj instituciji i potpisan od strane učesnika konkursa i kontakt osobe na prihvatnoj instituciji, a poželjno je, ako je moguće, obezbediti i potpis odgovornog lica prihvatne institucije;
- Dokaz koji se zahteva od strane Erazmus+ partnerske institucije na koju se kandidat prijavljuje- ukoliko partnerska insitutcija traži dodatna dokumenta;
- Dokaz o statusu člana osoblja sa invaliditetom (ukoliko kandidat ispunjava ovaj kriterijum i prilaže dokumentaciju definisanu u pozivu), uz popunjen i potpisan Obrazac za osobe sa invaliditetom.
Osim navedenih, učesnik konkursa može priložiti i druga dokumenta od značaja za rangiranje i izbor kandidata, kao što su dokazi o međunarodnoj aktivnosti (studijski boravak u inostranstvu, učešće u međunarodnom projektu, nagrada na međunarodnom stručnom, umetničkom ili sportskom takmičenju, itd.) ili o učešću u realizaciji programa mobilnosti na matičnoj instituciji i tome slično.
- Planirana realizacija KA103 mobilnosti je zimski semestar školske 2021/2022. Prema pravilima programa Erasmus+ KA103, trajanje finansirane mobilnosti nastavnog osoblja ograničeno je na najmanje dva, a najviše 60 dana, ali je, u skladu sa projektnom prijavom za dodelu bespovratnih sredstava, trajanje finansirane mobilnosti nastavnog osoblja Univerziteta Union ograničeno na najviše 5 radnih dana, uz mogućnost da učesniku budu odobrena i do 2 dodatna dana za putovanje (po 1 dan pre početka i po završetku aktivnosti).
- 8. Uredno pripremljena i skenirana dokumenta poslati isključivo u PDF formatuputem imejla na adresu koordinatora Univerziteta Union (iva.tarabic@union.edu.rs ) uz kratak opis sadržaja prijave. U pripremi dokumentacije za slanje obavezno se pridržavati instrukcija navedenih u Uputstvu za pripremu i slanje prijavne dokumentacije. Nepotpune i neuredne prijave, kao i one koje nisu u skladu sa Uputstvom NEĆE BITI RAZMATRANE.
- 9. Prijavu sa kompletnom dokumentacijom treba obavezno dostaviti i administrativnom koordinatoru na matičnom fakultetu (sonja.radenkovic@bba.edu.rs) radi postavljanja na monitoring platformu za praćenje programa mobilnosti Univerziteta Union. Prijave koje nisu postavljene na platformu NEĆE BITI RAZMATRANE.
ROK: 1. decembar 2021. godine do 23:59 časova
Prijave koje nisu dostavljene do navedenog roka NEĆE BITI RAZMATRANE.
Informacije o podršci učesnicima i druge napomene
U skladu sa ugovorom o dodeli namenskih bespovratnih sredstava, Univerzitet Union će za nastavno osoblje na mobilnosti u programskim zemljama obezbediti nadoknadu troškova prevoza i individualnu podršku za troškove boravka u mestu održavanja aktivnosti.
Članovi osoblja imaju prava na putne troškove u zavisnosti od udaljenosti destinacije mobilnosti, odnosno maksimalnog Erasmus+ iznosa za to namenjenog.
DALJINAR — https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/resources/distance-calculator_en
– Iznosi individualne podrške za pokrivanje troškova boravka nastavnog osoblja tokom mobilnosti u svrhu držanja nastave na VŠ institucijama u pojedinim grupacijama programskih zemalja navedeni su u sledećoj tabeli.
IZNOSI ERASMUS+KA103 STIPENDIJA PO ZEMLJAMA
Grupacija zemlje | Zemlja u kojoj se realizuje mobilnost | Iznos podrške po danu u EUR |
GRUPA 1
Programske zemlje sa |
Danska, Finska, Island, Irska, Luksemburg, Švedska, Velika Britanija, Lihtenštajn, Norveška | 180 EUR |
GRUPA 2Programske zemlje sa srednje visokim troškovima života |
Austrija, Belgija, Nemačka, Francuska, Italija, Grčka, Španija, Kipar, Holandija, Malta, Portugalija | 160 EUR |
GRUPA 3 | ||
Programske zemlje sa niskim troškovima života | Bugarska, Hrvatska, Češka, Estonija, Letonija,Litvanija, Mađarska, Poljska, Rumunija, Slovačka, Slovenija, Severna Makedonija, Turska, Srbija | 140 EUR |
– Osoba sa invaliditetom ili telesnim oštećenjem može ostvariti pravo na nadoknadu prihvatljivih stvarnih troškova nastalih tokom mobilnosti (prilagođen smeštaj, pomoć prilikom putovanja, medicinska negu, pomoćna oprema, adaptacija učila, osoba u pratnji i drugo), podnošenjem dodatne dokumentacije (link5).
– Zdravstveno osiguranje studenata u toku trajanja mobilnosti je obavezno, ali troškovi osiguranja nisu pokriveni sredstvima programa Erasmus+ KA103. Selektovani nastavnici su u obavezi da samostalno obezbede odgovarajuće osiguranje u skladu sa zahtevima prihvatne institucije.
Odlučivanje, žalbe i nominacija kandidata
- Službenik na poslovima međunarodne saradnje i Erasmus+ Institucionalni koordinator Univerziteta Union obavljaju administrativnu proveru prispelih prijava u pogledu ispunjenosti uslova učešća na konkursu. Nepotpune i neblagovremene prijave, kao i prijave kandidata koji ne ispunjavaju uslove konkursa ne uzimaju se u razmatranje i bivaju odbačene, a sve uredne prijave dostavljaju se na razmatranje Komisiji koju imenuje rektor Univerziteta Union.
- Komisija razmatra i ocenjuje prijave, a potom formira rang liste kandidata koji ispunjavaju uslove konkursa prema broju ostvarenih bodova i dostavlja ih rektoru.
- Službenik na poslovima međunarodne saradnje objavljuje rang liste na sajtu Univerziteta Union i o tome obaveštava akademske i administrativne koordinatore mobilnosti na svim fakultetima Univerziteta Union.
- Kandidat može podneti prigovor na rang listu u roku od 3 dana od dana objavljivanja rang liste na sajtu Univerziteta Union. Prigovor se podnosi Komisiji, pismenim putem ili elektronskom poštom. Komisija razmatra prigovor i daje predlog na osnovu koga rektor donosi rešenje po prigovoru u roku od 3 dana od prijema prigovora.
- Konačnu odluku o izboru kandidata za mobilnost, na predlog Komisije, donosi rektor Univerziteta Union i to na osnovu redosleda na rang listi i u skladu sa iznosima raspoloživih sredstava za pojedine aktivnosti u okviru programa mobilnosti. Odluka sadrži informacije o broju prijavljenih kandidata, broju odbijenih i broju izabranih kandidata, kao i spiskove izabranih, rezervnih i odbijenih kandidata.
- Institucionalni koordinator i/ili Službenik na poslovima međunarodne saradnje sprovodi nominaciju i obaveštava prihvatne partnerske institucije o izabranim kandidatima u skladu sa važećom Odlukom o izboru kandidata. Službenik na poslovima međunarodne saradnje prikuplja neophodnu dokumentcaiju od nominovanih kandidata i dostavlja je prihvatnim institucijama. Prihvatna partnerska institucija zadržava pravo da donese konačnu odluku o prihvatanju nominovanih kandidata.