Odlazna mobilnost – nastavno osoblje (BBA)

/Odlazna mobilnost – nastavno osoblje (BBA)
Odlazna mobilnost – nastavno osoblje (BBA)2021-10-17T17:01:32+01:00

U skladu sa Ugovorom o dodeli namenskih bespovratnih sredstava broj 2020-1-RS01-KA103-065098 potpisanim između Univerziteta Union u Beogradu i nacionalne Fondacije Tempus i odlukom Senata Univerziteta od 15.10.2021. godine, Univerzitet Union u Beogradu objavljuje:

KONKURS ZA ODLAZNU MOBILNOST NASTAVNOG OSOBLJA

BEOGRADSKE BANKARSKE AKADEMIJE – FAKULTETA ZA BANKARSTVO, OSIGURANJE I FINANSIJE UNIVERZITETA UNION U  BEOGRADU

RADI DRŽANJA NASTAVE

NA EU ERASMUS+ PARTNERSKIM UNIVERZITETIMA

 

Konkurs je otvoren do 1. decembra 2021. godine, a mogu se prijaviti zaposleni Beogradske bankarske akademije – Fakulteta za bankarstvo, osiguranje i finansije Univerziteta Union, i to za mobilnost nastavnog osoblja u svrhu držanja nastave (Staff Mobility for Teaching – STA) tokom letnjeg semestra akademske 2021/2022. godine na na sledećim EU Erasmus+ partnerskim institucijama

  • Université Côte d’Azur, Graduate School and Research of Economics and Management, Nica, Francuska
  • Technical University of Košice, Slovačka
  • University of Coimbra, Portugalija

Ukupan broj finansiranih mobilnosti je 2 (dva).

 

Uslovi učešća na konkursu

  1. Na konkurs za mobilnost nastavnog osoblja mogu se prijaviti samo zaposleni na Beogradske bankarske akademijae – Fakulteta za bankarstvo, osiguranje i finansije Univerziteta Union sa statusom pravnog lica.
  2. Učesnik konkursa je obavezan da obezbedi odobrenje učešća u mobilnosti, potpisano od strane dekana(predsednika) i blagovremeno preda kompletnu dokumentaciju traženu konkursom.
  3. Učesnik konkursa je obavezan da preda Plan držanja nastave, usaglašen sa prihvatnom institucijom u slučaju da se radi o mobilnosti za držanje nastave. Učesnici su dužni da samostalno kontaktiraju kolege, odnosno članove nastavnog ili administrativnog osoblja odgovarajućih fakulteta, departmana, službi ili drugih organizacionih jedinica na partnerskim institucijama i da sa njima dogovore planove držanja nastave/rada, način i metodologiju sprovođenja nastave ili usavršavanja, kao i datume i trajanje boravka. Plan nastave/rada mora biti odobren i potpisan od strane kontakt osobe sa odgovarajućeg departmana, fakulteta ili službe na prihvatnoj instituciji.
  4. Učesnik konkursa je obavezan da vlada stranim jezikom na kome će biti držana nastava, tačnije engleskim jezikom sa minimalnim nivoom znanja B2.
  5. Dozvoljena je samo jedna prijava po učesniku. Ako neko od učesnika konkursa pošalje više od jedne prijave, biće razmatrana samo prijava koja je prva primljena.

Važne informacije i napomene o prijavljivanju na konkurs

  1. Nastavno osoblje koje se odluči da učestvuje u konkursu za odlaznu mobilnost u svrhu držanja nastave, istu bi držalo na zvaničnom jeziku države u kojoj se nalazi partnerska institucija, ili na engleskom jeziku. Obaveza poznavanja stranog jezika na kom će se držati nastava je minimum B2.
  2. Od kandidata se zahteva da pažljivo i u celosti pročitaju tekst konkursa i upoznaju se sa dokumentacijom potrebnom za prijavu.
  3. Kandidati treba da prouče spisak VŠ institucija iz programskih zemalja sa kojima Univerzitet Union ima potpisane KA103 Inter-institucionalne ugovore za mobilnost i opredele se samo za jednu instituciju na kojoj imaju ostvaren kontakt i/ili saradnju sa kolegom od kog dobiju saglasnost (imejl ili pozivno pismo) za realizaciju svoje mobilnosti u periodu predviđenom ovim konkursom.
  4. Utvrditi kvalifikovanost za prijavljivanje na odabranom Erazmus+ partneru (kategorija, oblast, nivo). Proveriti da li uz redovnu prijavnu dokumentaciju postoje posebni zahtevi Erazmus+ partnera
  5. Pročitati Pravilnik o međunarodnoj mobilnosti Univerziteta Union. Pripremiti kompletnu dokumentaciju i dostaviti prijavu Erazmus+ akademskom koordinatoru Univerziteta.
  6. Prijava mora da sadrži sledeću neophodnu dokumentaciju:
  • Uredno popunjen i potpisan Prijavni formular za zaposlene (link2)
  • Potpisanu Saglasnost o prikupljanju i obradi podataka o ličnosti (link3)
  • Biografiju na engleskom jeziku (preporučuje se korišćenje Europass modela)
  • Uredno popunjen, potpisan i overen Ugovor o mobilnosti u svrhu izvođenja nastave – Erasmus+ Mobility Agreement for Teaching (na engleskom jeziku), pripremljen u konsultacijama sa Akademskim koordinatorom željenog EU Erasmus+  partnerskog univerziteta.
  • Kopiju pasoša (samo strana sa ličnim podacima)
  • Dokaz o znanju stranog jezika na kojem se odvija mobilnost (sa jasno naznačenim nivoom) Napomena: Ukoliko strani jezik na kojem se odvija mobilnost nije engleski, priložiti i dokaz o znanju engleskog jezika;
  • Dokaz o zaposlenju na fakultetu u sastavu Univerziteta Union Beograd;
  • Saglasnost o obavljanju mobilnosti dobijena od strane akademskog domaćina na Erazmus+ partnerskoj instituciji, u vidu pozivnog pisma upućenog kandidatu ili u imejl komunikaciji s kandidatom (daje se u slobodnoj formi);
  • Odobrenje učešća u mobilnosti, potpisano od strane dekana (predsednika) Fakulteta, odnosno rektora Univerziteta Union;
  • Uredno popunjen Plan držanja nastave za STA (na engleskom jeziku)
  • Plan držanja nastave, odnosno Plan rada, mora biti usaglašen sa kolegama na prihvatnoj instituciji i potpisan od strane učesnika konkursa i kontakt osobe na prihvatnoj instituciji, a poželjno je, ako je moguće, obezbediti i potpis odgovornog lica prihvatne institucije;
  • Dokaz koji se zahteva od strane Erazmus+ partnerske institucije na koju se kandidat prijavljuje- ukoliko partnerska insitutcija traži dodatna dokumenta;
  • Dokaz o statusu člana osoblja sa invaliditetom (ukoliko kandidat ispunjava ovaj kriterijum i prilaže dokumentaciju definisanu u pozivu), uz popunjen i potpisan Obrazac za osobe sa invaliditetom.

Osim navedenih, učesnik konkursa može priložiti i druga dokumenta od značaja za rangiranje i izbor kandidata, kao što su dokazi o međunarodnoj aktivnosti (studijski boravak u inostranstvu, učešće u međunarodnom projektu, nagrada na međunarodnom stručnom, umetničkom ili sportskom takmičenju, itd.) ili o učešću u realizaciji programa mobilnosti na matičnoj instituciji i tome slično.

  1. Planirana realizacija KA103 mobilnosti je zimski semestar školske 2021/2022. Prema pravilima programa Erasmus+ KA103, trajanje finansirane mobilnosti nastavnog osoblja ograničeno je na najmanje dva, a najviše 60 dana, ali je, u skladu sa projektnom prijavom za dodelu bespovratnih sredstava, trajanje finansirane mobilnosti nastavnog osoblja Univerziteta Union ograničeno na najviše 5 radnih dana, uz mogućnost da učesniku budu odobrena i do 2 dodatna dana za putovanje (po 1 dan pre početka i po završetku aktivnosti).
  2. 8. Uredno pripremljena i skenirana dokumenta poslati isključivo u PDF formatuputem imejla na adresu koordinatora Univerziteta Union (iva.tarabic@union.edu.rs ) uz kratak opis sadržaja prijave. U pripremi dokumentacije za slanje obavezno se pridržavati instrukcija navedenih u Uputstvu za pripremu i slanje prijavne dokumentacije. Nepotpune i neuredne prijave, kao i one koje nisu u skladu sa Uputstvom NEĆE BITI RAZMATRANE.
  3. 9. Prijavu sa kompletnom dokumentacijom treba obavezno dostaviti i administrativnom koordinatoru na matičnom fakultetu (sonja.radenkovic@bba.edu.rs) radi postavljanja na monitoring platformu za praćenje programa mobilnosti Univerziteta Union. Prijave koje nisu postavljene na platformu NEĆE BITI RAZMATRANE.

ROK: 1. decembar 2021. godine do 23:59 časova

Prijave koje nisu dostavljene do navedenog roka NEĆE BITI RAZMATRANE.

Informacije o podršci učesnicima i druge napomene

U skladu sa ugovorom o dodeli namenskih bespovratnih sredstava, Univerzitet Union će za nastavno osoblje na mobilnosti u programskim zemljama obezbediti nadoknadu troškova prevoza i individualnu podršku za troškove boravka u mestu održavanja aktivnosti.

Članovi osoblja imaju prava na putne troškove u zavisnosti od udaljenosti destinacije mobilnosti, odnosno maksimalnog Erasmus+ iznosa za to namenjenog.

DALJINAR — https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/resources/distance-calculator_en

Iznosi individualne podrške za pokrivanje troškova boravka nastavnog osoblja tokom mobilnosti u svrhu držanja nastave na VŠ institucijama u pojedinim grupacijama programskih zemalja navedeni su u sledećoj tabeli.

IZNOSI ERASMUS+KA103 STIPENDIJA PO ZEMLJAMA

Grupacija zemlje Zemlja u kojoj se realizuje mobilnost Iznos podrške po danu  u EUR
GRUPA 1

Programske zemlje sa
višim života

Danska, Finska, Island, Irska, Luksemburg, Švedska, Velika Britanija, Lihtenštajn, Norveška  180 EUR

GRUPA 2
Programske zemlje sa srednje visokim troškovima života
Austrija, Belgija, Nemačka, Francuska, Italija, Grčka, Španija, Kipar, Holandija, Malta, Portugalija    160 EUR
GRUPA 3
Programske zemlje sa niskim troškovima života Bugarska, Hrvatska, Češka, Estonija, Letonija,Litvanija, Mađarska, Poljska, Rumunija, Slovačka, Slovenija, Severna Makedonija, Turska, Srbija 140 EUR

– Osoba sa invaliditetom ili telesnim oštećenjem može ostvariti pravo na nadoknadu prihvatljivih stvarnih troškova nastalih tokom mobilnosti (prilagođen smeštaj, pomoć prilikom putovanja, medicinska negu, pomoćna oprema, adaptacija učila, osoba u pratnji i drugo), podnošenjem dodatne dokumentacije (link5).

– Zdravstveno osiguranje studenata u toku trajanja mobilnosti je obavezno, ali troškovi osiguranja nisu pokriveni sredstvima programa Erasmus+ KA103. Selektovani nastavnici su u obavezi da samostalno obezbede odgovarajuće osiguranje u skladu sa zahtevima prihvatne institucije.

Odlučivanje, žalbe i nominacija kandidata

  1. Službenik na poslovima međunarodne saradnje i Erasmus+ Institucionalni koordinator Univerziteta Union obavljaju administrativnu proveru prispelih prijava u pogledu ispunjenosti uslova učešća na konkursu. Nepotpune i neblagovremene prijave, kao i prijave kandidata koji ne ispunjavaju uslove konkursa ne uzimaju se u razmatranje i bivaju odbačene, a sve uredne prijave dostavljaju se na razmatranje Komisiji koju imenuje rektor Univerziteta Union.
  2. Komisija razmatra i ocenjuje prijave, a potom formira rang liste kandidata koji ispunjavaju uslove konkursa prema broju ostvarenih bodova i dostavlja ih rektoru.
  3. Službenik na poslovima međunarodne saradnje objavljuje rang liste na sajtu Univerziteta Union i o tome obaveštava akademske i administrativne koordinatore mobilnosti na svim fakultetima Univerziteta Union.
  4. Kandidat može podneti prigovor na rang listu u roku od 3 dana od dana objavljivanja rang liste na sajtu Univerziteta Union. Prigovor se podnosi Komisiji, pismenim putem ili elektronskom poštom. Komisija razmatra prigovor i daje predlog na osnovu koga rektor donosi rešenje po prigovoru u roku od 3 dana od prijema prigovora.
  5. Konačnu odluku o izboru kandidata za mobilnost, na predlog Komisije, donosi rektor Univerziteta Union i to na osnovu redosleda na rang listi i u skladu sa iznosima raspoloživih sredstava za pojedine aktivnosti u okviru programa mobilnosti. Odluka sadrži informacije o broju prijavljenih kandidata, broju odbijenih i broju izabranih kandidata, kao i spiskove izabranih, rezervnih i odbijenih kandidata.
  6. Institucionalni koordinator i/ili Službenik na poslovima međunarodne saradnje sprovodi nominaciju i obaveštava prihvatne partnerske institucije o izabranim kandidatima u skladu sa važećom Odlukom o izboru kandidata. Službenik na poslovima međunarodne saradnje prikuplja neophodnu dokumentcaiju od nominovanih kandidata i dostavlja je prihvatnim institucijama. Prihvatna partnerska institucija zadržava pravo da donese konačnu odluku o prihvatanju nominovanih kandidata.